Komma till liv

Ett nytt år med nya förutsättningar och jag är taggad. 2014 var ett jättebra år med flytten tillbaka till Sundsvall, Arwens första födelsedag och alla hennes utvecklingssteg samt Annas nya arbete som fransstylist. Jag har inte glömt mig själv. Jag är stolt över mitt år på jobbet, över mitt resultat i Toughest och min personliga utveckling. Under år 2015 skall jag åstadkomma underverk har jag bestämt mig för. Sikta högt för att nå högt! Vad är dessa underverk då? Jag ska träna och äta bättre än under 2014. Jag ska bli starkare för att motivera mig själv och andra medmänniskor. Detta ska även bli ett bevis för mig och andra att vegetarisk/vegansk kost är väldigt bra för ett hälsosamt liv. Jag kom på plats 112 av 2000+ deltagare i Toughest 2014, men i år ska jag komma under plats 50. På jobbet ska jag fortsätta utvecklas och bli en bättre kollega och anställd. Jag vill se vad mina vingar orkar bära och jag tror på mig själv. Jag satsar gärna helhjärtat och en hel del till. Detsamma gäller mitt personliga jag. Jag kan så mycket mer.

Jag jobbar bara en vecka till för att sedan gå på föräldraledighet. Det ska bli j**ligt skönt! Jag ser fram emot alla dagar med lil’ bitarn. Även om jag förblir hemma så innebär det inte stopp i utvecklingen utan det blir en tid för mycket utveckling i papparollen samt den personliga rollen. Och det ska bli en jädrans massa matlagning så jag ska bli en bättre kock här hemma. Jag säger inte att jag är usel, men Anna är den som lagar bäst mat här hemma. Men det ska bli kul att prova på nya veganrecept.

Här kommer lite bilder från veckan som varit och jag vill som sagt både inspirera mig själv och andra vad gäller träning och kost. Ser fram emot att se vad jag kan åstadkomma på den vägen.

WP_20150104_006

WP_20150104_002

WP_20150103_397

WP_20150103_6134

Kommentera

