Föräldraledig!

Det känns inte som semester och det är ingen semester men från och med nu är jag föräldraledig med Arwen i tre underbara månader. På semestern njuter man av ledighet, av sällskap från familj och vänner samt att man åker på resor. Jag ska vara hemma med min lilla men samtidigt stora tjej och vi ska både ha en semesterliknande tid tillsammans men vi ska även ha roligt alla vakna timmar med en massa äventyr. Det blir inte mycket stillasittande nu när Arwen går mestadels av tiden så det blir att sätta glasögonen på bakhuvudet mitt och vara med på allt som lillen gör. Fyra ögon behövs för jag vill vara med på allt och inte missa fantastiska stunder med Arwen. Jag ser fram emot att bara få vakna upp med Arwen och inte behöva åka till jobbet innan hon har vaknat. Det ska bli så, så, så mysigt. Mina första föräldraledighet….jag ler stort och blir rörd bara av tanken.

2015/01/img_0060-0.jpg

Kommentera

