Trött? No Way José!

En ovanlig morgon startade min dag. Ingen fanns i sängen intill mig när jag vaknade. Min wunderbara sambo hade gått upp innan med Arwen och jag kunde sova vidare. Ain’t that love so say! Arwen går ofta till balkongdörren och sneglar på pulkan hennes genom glaset. Hon älskar verkligen att åka på den gröna lilla pulkan. Så vi drog henne i den till garaget när vi ändå skulle ner på stan och fika. Det blev en mysig dag och Ida var med och gottade sig på Basilica. Trots mer sömn än vanligt så var jag tammetusan inte pigg alls och koffein hade ingen verkan på min gamla, skrynkliga kropp. Äta pizza till middag gjorde däremot susen. Not! Men pizza är min drog så döm mig inte era hyperbantare, valrossar och mumin-dyrkare!

Denna mix av dagens festligheter tände min inre björn till liv och jag begav mig till gymmet. Ja, i bil. Hade inte den typen av energi för att springa bort till gymmet men väl på plats så fick Eminem mig att träna hard-motha-crappin-hårt! Efter massa chin ups, bröst och axlar med hantlar, lutande situps och benövningar så mår jag prima vegskinka igen. Trött men nöjd. Trött men starkare. Trött men närmare mina mål.

2015/01/img_0202.jpg

2015/01/img_0203.jpg

Kommentera

