Bye helgen, hello ledighet!

En veckas föräldraledighet har passerat och det har varit full fart med mycket roligheter. Arwen älskar verkligen att åka pulka så det har blivit mycket av den saken. Det är så fantastiskt roligt att se Arwen uttrycka glädje över saker och ting. Hennes personlighet utformas hela tiden och att vara ansvarig för det är otroligt viktigt, så jag tänker mig för vad jag säger och gör inför Arwen. Men jag klantar mig ibland givetvis, men ju mer misstag desto bättre blir jag. Begår man inga misstag så blir man inte bättre.

Vi var hos svärmor i lördags och myste med munkar. Arwen brukar inte gilla sötsaker men munkar föll henne i smaken. Hon passade på att bita lite på samtliga som låg framme. That’s My girl!

2015/01/img_0235.jpg

Sedan hade vi besök av Elle, hennes barn och deras kusin idag. Det blev mer bus och pulkåkning. Det är roligt när saker händer, speciellt för Arwen som aldrig vill sitta still. Hon är alltid i farten och nu är det bara gå, gå, gå som gäller.

2015/01/img_0236.jpg

2015/01/img_0237.jpg

Jag avslutade helgen med träning och jag sparade inte på energin. Ska jag bli starkare så är det bara att öka tyngderna samt tempot. No frikkin excuses!

2015/01/img_0233.jpg

Btw! Anna är ju makeup-artist sedan tidigare och nyutbildad fransstylist och hon har blivit så jäkla duktig på det hon gör. Hon har alltid haft känsla och teknik för sådant som berör makeup och styling kring ansiktet. Hon lär sig så snabbt och alla borde testa att gå till henne om det gäller sminkning eller fransförlängning. De som har gått till henne för fransförlängning har alla varit jäkligt nöjda och jag har sett bilder från det. Hon har ett bra erbjudande till alla just nu då man betalar endast 695 kronor för nyset i Januari och Februari. Se eller boka på Salong Jess hemsida eller skriv direkt till Anna Lohi på Facebook. Jag ska också testa fransförlängning fast med kortare fransar så det ändå ser alltför mycket ut på mig. Nu tänker en del att det är omanligt, men då stoppar jag er redan där. Det är manligt om man kan stå för sin sexualitet och inte känna sig osäker och bete sig illa mot andra. Jag vet vem jag är och jag gör exakt vad jag vill med mig själv. Yeah, i’m a MAN!

2015/01/img_0234.jpg

Kommentera

