P som i pannkakor, pulka och pizza

Ja, bokstaven P står för många bra saker. Kusinerna var hos oss idag för att parta loss med pannkakor och pulkrace. Det blev ett litet party faktiskt. Vi har en spegel med bluetooth och högtalare som spelade lite Sean Bananis på hög volym och det är bra att den kommer till användning. Tro det eller ej men jag står sällan på toaletten och dansar loss. Japp, partyspegeln placerades där av tidigare ägare. Ska kanske utnyttja den mer. Lite Lionel Richie i duschen har inte gjort någon illa. Men först åts det asgoda pannkakor och sedan ignorerade vi snöstormen och åkte utför den stora kullen vi har bakom huset. Det är bra mysigt med såna här dagar.

IMG_0329

IMG_0330

Anna är med några vänner och jag njuter av lite egentid på ensam hand. Efter en pizza så lever jag med ett glas vin i ena handen och en jordnötssmörsmacka i andra. Det är himmelskt. Jag passar på att se en bra film i mina ögon men dålig i Annas underbart vackra ögon. Dessutom shoppade jag ett par skor på asos.com. Jag älskar dig Anna.😉 Och Arwen förstås. Vår lilla frontdansare!

IMG_0337

Kommentera

