Familjedag

Anna var ledig idag från jobbet och det var mer än skönt för henne, men även för mig. Arwen är i ett stadie där hon ska busa så att mamma och pappa testas för vart gränser går. Det är skoj samtidigt, så jag säger inget annat. Vi älskar henne mer och mer för var sekund som går. Trots att hon nu sover så saknar jag henne. Det gör jag varje kväll.

Vi tog en tur till Café Basilica idag för lite go-lunch och sedan fortsatte vi turen till svärmor. Där får Silver leka av sig med sin Husby-vän Uni. De leker så hårt att jag ibland ställer mig upp som en orolig gammal nucka och är nära att ingripa i deras lek. Man up dude!

Efter familjemys blev det en dos träning och nu ligger jag ner som en gammal jycke på soffan. Jag är rentav spagetti hela jag.

IMG_0364

Nej, jag gör inte reklam för varken H&M eller IS. Jag har bara en bad hairday. Så på med påsen bara and flex the shit out of you!

Kommentera

