Hello Mello!

Det är roligt med ”Mello” ibland, men som oftast går skitartister som exempelvis Eric Saade och Jessica Andersson vidare och plötsligt så suger hela skittävlingen. De orutinerade offras som får stå först i startfältet samtidigt som en ny röstmetod införs i tävlingen och den röstmetoden krånglar i början av deltävlingen. Låten ”One by one” var klart bättre än de som gick vidare. Nu tänker många ”alla har olika smak” och ja, det stämmer. Men jag har bra smak. Kaxigt sagt va? Jepp. Men hur fasen kan man rösta på Eric Saade om man inte är tondöv? Och Jessica Anderssons låt och klänning var knappast moderna på något vis. Och när fan ska tävlingen döpas om till Kempe vs G:son? De står ju bakom de flesta låtarna och de låter alltid likadana. Man vill ju se nytt! Inte nå jävla stående konservburkar.

Från Mello till Hello Arwen! Hon är piggare nu och febern har gått ner. Hon passade även på att gräva efter guld idag. Starkt jobbat tjejen!

IMG_0387

Jag känner mig som en gammal surgubbe och det är jag idag också. För fa-an! Jag har sovit dåligt. Dåligare än en vanlig natt där man vaknar 4-5 gånger per natt. Så reta inte upp mig! Då kör jag över dig med rullatorn.

IMG_0390

Kommentera

