Vinsten

Japp, idag kunde jag hämta ut vinsten från Vegomagasinet. Det var en bra, betydelsefull vinst som bestod av vego-tidningar, kokboken från självaste Vegomagasinets grundare Matthias (signerad även, woop woop!), en fin, jättebra kökskniv, en asfin tygkasse (som Anna tvingade såklart), sojafärs, multivitaminer för veganer…har jag glömt något? Jo, en liten mandelmjölk. Mums filiveggo! Tack så mycket Vegomagasinet för allt! Kokboken var det bästa. Anna har pratat om den tidigare, men nu har vi den och jag har mer press på mig att göra annat än korv med bröd på veckorna då jag är föräldraledig. Kanske finns någon lyxig variant av korv med bröd i kokboken?

IMG_0488

Annars var dagen en bra dag som spenderades hemma med lilltandä och tvättmaskiner. Detta låter konstigt som kommer ur en mans mun, men jag älskar att städa, tvätta och sånt skit. Ordning och reda är mitt coola mellannamn. Jag passar på när Arwen sover. Då kommer superhjältedräkten på (haremsbrallor och asful t-shirt) när städkärringen i mig väcks till liv.

God natt! Avslutar kvällen med att joina Anna som tränar. Ska bara glo på na och njuta av en jordnötsmacka när jag sitter 20 cm från hon.

Kommentera

