För att det är mina älskades dag!

Grattis min Anna, min vackra och underbara Anna på din födelsedag! Och grattis vår underbara Arwen på din ett och en halvårs-dag! Idag spenderar vi dagen tillsammans på bästa vis. En stund i lekparken, en stund med gofika och en evighet med kärlek. Ni två är mina änglar, mina förebilder och mina hjältar. Ni pushar mig medvetet men även omedvetet till att bli den bättre jag. Jag älskar er oändligt mycket. Snart befinner vi oss på en grekisk ö och firar detta även. Mmmm… så som vi längtar.

Hurra hurra hurra hurra! You girls rock my world.

IMG_0165

Kommentera

