I väntans tider

Det är inte långt kvar nu, och så som jag har väntat på detta. Hettan som pågår gör det lite lättare med tålamodet då jag måste ligga under vattenytan konstant hela tiden och då kan jag inte sitta med en mobiltelefon i handen. Om tre veckor kan jag byta mobiltelefon och jag har funderat länge på vad jag vill ha härnäst. Min sambo Anna förespråkar Iphone väldigt mycket och hon har sålt in den bra på mig. Jag måste läsa ”The sell” jag också. Denna gång ska jag vara så förbannat försiktig med min framtida mobiltelefon. Skal är förbeställt och jag har hittat en sida som lagar mobiltelefoner till ett bra pris och som inte verkar vara något oseriöst företag. Iphone 6 Många mobiltelefoner är likadana idag både till utseende och mjukvara. Men enkelheten, designen samt kamerans funktioner är de saker jag tittar på främst. Iphone har utvecklats mycket med senaste modellen Iphone 6. De har tagit ett stort steg framåt med den senaste. Och designen tillsammans med den förbättrade kameran blev avgörande för mig. Som bonus har de väldigt stora lagringsutrymmen på de nya varianterna. Ångesten med bilder som maxar utrymmet är ett minne blott. Man tar rätt många bilder varje dag på sin goklimp och då behövs utrymmet, för jag vill inte tömma telefonen varje vecka bara för att det krävs. Ska sysselsätta mig med serietittande och mysande nu. Ses snart min nya mobiltelefon! Älskar dig redan. Tror jag.

Kommentera

