Sony Xperia Z3 vs Iphone 6

Klockan var 23:45 när jag la mig i sängen igår. Paddan följde med mig till sängs eftersom att när klockan skulle slå 00:00 så hade jag möjlighet att byta mobiltelefon då min tidigare delbetalning var passerad. Jag somnade någon gång innan midnatt, men Arwen väckte mig 00:48 och då beställde jag telefonen då jag var mer eller mindre i sömnen. Och jag har varit kluven när det kommer till vilken mobiltelefon jag ska välja. Både Iphone 6 och Samsung 6 har fått bra kritik världen över, men det blev ingen av dem ändå. Jag vill kunna ta bra bilder och dessa mobiltelefoner sägs ta väldigt bra bilder, men det finns en till telefon som inte många nämner och det är Sony Xperia Z3. Det blev den efter mycket forskande. Den ska ha en väldigt bra kamera men även andra bra egenskaper som konkurrerar med Iphone 6 samt Samsung 6. Dessutom är den väldigt snygg. Jag har då testat de flesta märkena och min tidigare favorit var LG G2, men jag tror att Sony Xperia Z3 kommer att ta över mästarbältet. Sony marknadsför inte sina mobiltelefoner så mycket som Samsung och Iphone gör. Anledningen till det är att de inte lägger ned lika mycket resurser på mobiltelefonmarknaden som de gör med andra produkter. Men ändå har de lagt ned tillräckligt mycket energi för att lyckas göra en väldigt bra och omtyckt mobiltelefon. Jag hoppas bara att jag får den innan helgen. Vill så gärna pilla på den och lära känna den.

Sony Xperia Z3

Det är bra jobbigt att vänta på saker som ska skickas så jag får ta och fördriva tiden med andra roliga saker. Det kanske blir en tur till Härnösand och Technicus idag. Vädret sviker igen så man får passa på och göra roliga saker med Arwen inomhus någonstans. Kusinerna till Arwen ska dit även så det blir bra roligt.

2 thoughts on “Sony Xperia Z3 vs Iphone 6

Kommentera

