Inspiration

Det är en sån där vanlig sommardag där regnet dominerar och man gör inget vettigt. Jo, jag är med min dotter och vi leker då hon inte sover. Det är vettigt, men annars har jag varken lust eller ork att göra vettiga saker hemma. Nu låter det som att hemmet ser ut som ett krigsfält, men det är inte riktigt så illa. Jag försöker finna inspiration till att göra saker och ting hemma. Vi har renoverat samtliga rum (typ) och vi har lite kvar att göra i några rum, men det är ändå tidskrävande saker och pengar ska läggas ned på det. Det är inte så lätt när man är ensam hemma med en buse som vill leka med en hela tiden.

Badrummet ser okej ut och jag fann lite inspiration till vad man kan göra i vårt lagom stora badrum. Man skulle ha piffat upp duschen bland annat med en snygg duschvägg som sticker ut och kakla om badrummet med fina ljusa plattor med inslag av silvriga plattor på ena väggen i duschen. Sedan skulle det vara snyggt och praktiskt med en blandarvägg som har förvaring på baksidan. Ja, det är både roligt och bra att drömma eller finna inspiration till framtida projekt.

inbyggnadsblandare

Duschen kallar på mig så det är bäst att passa på medan lillen sover lite till. Kanske hittar mer inspiration medan jag tar en lång, varm dusch. Time to njuta.

Kommentera

