Det var roligt det

Då var semestern över och man är åter på arbetet efter söndag. Vi har trots allt regn hunnit göra massa roliga saker och jag är inte så värst ledsen över vädret. Det är tack vare Arwen. Hon förgyller alla stunder i livet. Spännande saker väntar i höst även och jag är en typisk höstdiggare. Det är bra mysigt med soliga dagar på hösten samtidigt som löven faller ner.

image
image
image
image
image
image

Jag har hittat en ny bil även som ska införskaffas om några veckor förhoppningsvis. Det blir en Skoda Octavia Combi denna gång och jag väljer att överge gasbilar ett tag. Tills att gasbilarna känns mer trygga vad gäller hållbarheten så får det bli en bil som drar lite bensin men som även har mycket utrymme för vår stora familj. Både barnvagn och hund tar ju lite plats där bak. Vår nuvarande bil har börjat trotsa och då känner jag att det är läge att byta bil. Skoda Octavia Combi är optimal om man ser till pris, kvalité och utrymme. Jag drömmer mig bort en sekund och sätter mig i den nya bilen som luktar fabriksny. Nästa år bilar vi ner över Sverige med den och det längtar jag redan till.

skoda octavia combi

Snart fyller man år även. Det får bli ett lugnt firande, helst inget alls. Haha! Jag bjuder gärna på lite hembakat, men annars känns det bara för mycket med presenter och annat som kommer med firandet. Jag är tråkig när det kommer till det, men annars bjuder jag gärna på en Sean Banan-inspirerad dans. Go’ kväll!

Kommentera

