Länk
0

Åter igen har jag gjort en 180 och valt en helt annan väg. Det blev ingen Skoda utan jag föll för en Volkswagen Golf Sportscombi och den är vår från och med nästa vecka. Den har allt jag vill ha för våra ändamål. Rymlig, säker, snygg (viktigt!!) och jädrans skön att köra. Vi har valt att privatleasa den från Berners och det känns bra att slippa tänka på service, ångest över att äga en förlustaffär och man får en sprillans ny automobil. It’s a nobrainer.

image

Och är det inte lördag så säg! Passade på att gå in till gymmet för att spänna mina senisar och benisar ikväll. Nästa år är det Toughest igen och jag ska komma bland de femtio bästa. Det är mitt mål. Så nu är det dags att köra hårt med gym och kondition. Förra gången jag deltog så förtränade jag hårt fyra månader innan tävlingen. Denna gång blir det 9 månader innan. No excuses!

image

Kommentera

