Tres points

Sommarens sista korpenmatch spelades ikväll och jag har gästspelat med Mad Kickers (de är mest galna i knoppen). Vi vann med 6-2 men det räckte bara till en mittenplacering i tabellen. Men det är förbannat roligt att spela fotboll som är halvt oseriös, halvt seriös. Jag fick näta och spela fram till två ikväll. Det känns alltid bra att hitta rätt. Nu vet jag hur Zlatan känner sig när han får bollen över linjen. Typ. Inte.

image

Sniffade på Zlatans parfym även och den luktar faktiskt gott. Den luktar varken använd matchstrumpa eller liniment. What’s up with that?

Nu väntar en helg med en inbjuden familj. Ska bjuda på något (förhoppningsvis) gott i både mat- och bakväg. Jag fyller år och det är alltid lika ångestfyllt. Näe då. Jag gillar att byta nummer i åldern. Hoppas gråhåren dyker upp till lördag också.

Kommentera

