Tema

Det är snart en månad kvar till Arwens födelsedag. Hon fyller redan två år vår prinsessa. Stressen kommer med planerandet av kalaset men tur är att Anna är en mästarinna på att just planera inför kalas. Hon kommer ofta på vad som är gott att baka eller hur saker och ting ska se ut. Jag är en följare när det kommer till sånt. Jag är mr effektiv och fixar sakerna inför kalaset. Inbjudningskortet tycker jag om att designa, men skulle jag vara ensam med förberedelser så blir nog aldrig kalaset av. Kanske ett år senare om jag ligger i.

Dr mcstuffins

Det skulle vara roligt med något tema för kalaset. Ett tema som Arwen tycker om. Hon är väldigt inne i Pippi Långstrump men även i Dr Mcstuffins som är en tecknad Disney-serie. De två är hennes favoriter så det blir svårt att välja mellan dom i sådana fall. Om pappa fick välja så skulle det få bli Zlatan-tema men jag vet inte om det skulle bli så uppskattat av Arwen eller de andra. Vi har lite över en månad på oss så det ska nog hinna förbereda oss för. Kalaset alltså, inte Zlatan-temat som vi förmodligen skippar i år. Vi vill skapa ett minne för Arwen och oss som vi kan minnas senare genom bilder och tankar.

Kommentera

