Annilash

Anna, min älskade sambo, ska äntligen få driva sin efterlängtade egna salong där hon erbjuder fransförlängning samt sminkning. Salongen heter Annilash och hon håller till på Bergsgatan ovanför OKQ8-macken i Sundsvall. Jag har längtat så länge även till denna tid då hon ska få driva eget. Jag vet att det är rätt grej för henne att göra och hon är en sån grym fransstylist och makeup-artist (den bästa). Hur vet jag det då? Jo, jag ser och hör vad kunder och vänner säger om hennes jobb. Och jag får så klart se ibland andra stylisters jobb som Anna visar för mig. Det är ofta nya kunder som kommer till Anna, men som har varit hos en annan fransstylist innan och där har de gjort ett dåligt jobb tidigare på kunden. Jag är otroligt stolt över min Anna och jag är säker på att hon kommer lyckas bra med sitt egna företag.

lashes

Nu ska vi bara fixa till salongen innan hon öppnar för kunderna och det ska synas att det är hennes salong. Någon snygg dekal med hennes namn och logga ska finnas på ett fönster, visitkort ska fixas och hemsidan ska vara uppe inom kort. Hon jobbar hårt och jag ska försöka bidra med mitt för att underlätta. Så alla ni som funderar på Annas jobb kan även se Annilash på Facebook där bilder på kunders fransar och sminkningar finns.

Kommentera

