AnniLash, Sundsvalls nya fransstylist

Nu kan man boka in tid för fransförlängning hos min sambo och hennes nystartade företag AnniLash som ligger på Bergsgatan 9 i Sundsvall. Hon har hållit på med singelfransar och volymfransar ett tag nu och hon är jätteduktig på det hon gör enligt hennes kunder. Jag är så jäkla glad över detta steg som hon tar och nu ska vi bara marknadsföra företaget på bästa vis som nyöppnar 1 December. Jag säger vi, men Anna beslutar över allt medan jag försöker hjälpa henne så gott det går med saker och ting. Jag får vara hennes högra hand i detta som bidrar med praktiska saker.

annilash

Annas företag har nu en logga som är både tydlig och enkel, men även väldigt fin. Den ska tryckas på diverse saker som ska marknadsföra henne på ett bra sätt. Marknadsföring kan vara en ganska rolig grej och när man får se loggan på olika ting så kommer det att se snyggt ut. Det känns ogripbart på något vis med allt som sker, men jag vet att Anna älskar detta att få vara sin egen chef. Trots att det är mycket jobb så trivs Anna med att få styra allt och få göra det hon vill. Jag har inga tvivel alls på att hon kommer att lyckas väldigt bra. Hon är en så fantastisk på det hon gör och det sprider sig som en löpeld genom stan.

Kommentera

