Shop til you drop

Det är inte bara träden som klär av sig just nu utan jag har börjat rensa kläder här hemma då massa av dem känns fula och för små. Men jag kan ju inte gå runt naken heller? Eller? Jag tror inte att någon uppskattar det, inte ens min sambo. Då måste jag köpa lite nya kläder och jag som älskar skjortor ser massa fina just nu. Jag fick även en väldigt fin skjorta och en snygg tröja av Anna på Fars dag. Det är extra roligt när Anna väljer skjorta åt mig eftersom det kan bli något plagg man inte själv hade valt, men då ser man faktiskt hur snyggt det satt på mig ändå. Och snart är det jul, igen. Då ska man vara propert klädd både på diverse julbord och på själva julafton. Så det blir att införskaffa mig någon julig skjorta eller tröja.

levis shirt

Tiden, den jäkeln bara drar iväg och den väntar inte på en direkt. Måste ta och se var julen ska firas i år innan det börjar bli tajt om tid och då har andra redan bokat in annat. Älskar julen trots stress och skit som det innebär. Det mysiga med julen slår allt annat, även stressen. Så i helgen får ljusstakarna rada sig upp i fönstren. I år blir det en gran även. Vi skippade den sist eftersom att Arwen var ny på det här med att gå och riva ner saker som står i hennes räckhåll.

Kommentera

