Action!

Vi ligger lite efter med Disney-hysterin som det är kring vissa filmer. Speciellt Frost som hade premiär 2013. Den såg vi för första gången för några dagar sedan. Arwen, Anna och jag är helt sålda på den. Vi har nog missat ett 10-tal Disney-filmer tror jag. Men då har vi lite att göra under de kallare dagarna. Mysa och se på film.

actionkamera

Annars när temperaturerna är humana så kan vi ta pulkan och fästa fast en actionkamera på huvudet. Actionkameror har jag missat även. Det är ju värsta grejen tydligen. Jag kan ha med dig så fort jag springer med Silver eller om jag vill visa hur dåligt bilisterna kör i stan genom att ha den vid framrutan på bilen. Där det finns äventyr eller dårar kan man ha med sig actionkameran. Även i en pappas liv händer det roliga saker, vilket man kanske inte tror. Det händer mer roliga saker nu än innan Arwen kom till oss. Alla små saker och små händelser blir så mycket roligare med Arwen. Så att ha en actionkamera tillhands när man är ute på vift med lillan skapar minnen som sparas till äldre dagar. Tänk att få se Arwens min när hon är flera år äldre och får se allt vi har spelat in. Antingen blir det en smocka i farsgubbens nylle eller förhoppningsvis en stor bamskekram.

Kommentera

