Den nya tiden

Det är ett nytt år men även dags för en ny tid med nya möjligheter. Det kan vara en stor förändring på gång i mitt liv. Men vi får se om det blir så. Annars får jag se till att skapa nya möjligheter ändå. Jag är spänd och nyfiken , men samtidigt orolig för vad som kan komma. Jag återkommer till detta när jag vet lite mer.

Frost går ständigt på TV’n än och det gör mig inget. Vilka fantastiska sånger och röster som sjunger låtarna i filmen. Jag drar igång min falska skönsång och förstör låtarna totalt. But I can’t help myself!! Dom är så förtrollande när dom sätter igång.

Är det vanligt att man som pappa älskar att köpa kläder åt sin dotter? Eller skulle jag ha varit en kvinna i detta liv? Nä! Jag har alltid älskat kläder och att få köpa fina barnkläder är bara roligt. Ekologiska klädlinjer kommer det bara mer av dessutom which is frikkin grrrreat. Arwen passar så bra i färgglada och mönstrade kläder vilket underlättar när det finns så mycket fint bland barnkläder nuförtiden. Och snart är våren här och då ska det köpas massa roliga men vackra kläder i pastellfärger. Ah, nu får vintern ta och packa ihop snön och dra så att våren kan komma förbi med lite färg och värme.

image

Kommentera

