Två päron

I did it! Jag är numera certifierad rådgivare efter att ha klarat av swedsec-testet. Jag är jäkligt glad och samtidigt stolt. Jag har äntligen fått tillbaka min tid och mitt liv så att jag kan göra roligare saker med tiden som pappa och sambo. Grattis Björn! Tack Björn!

Anna har fullt upp med AnniLash då hon är både fullbokad mest av tiden samt som bokföringen tar mycket tid utöver arbetstiden. Det är tur att vi lever i en modern tid med internetbaserade bokföringsprogram som sparar tid och pengar. Det finns många bokföringsföretag men få som är jättebra och som kan hjälpa till med de flesta frågorna i bokföringen. Efter mycket testande av de olika bokföringsprogrammen har Anna kommit fram till vilka som är bra. Jag har ärligt talat inte varit så hjälpsam då jag har haft mycket att göra med läxläsandet. Men nu är tanken att även jag ska hjälpa Anna med hennes företag så mycket jag kan. Så sett kan vi skapa en bättre tid med Arwen framöver, när det blir tid över till att göra roligare saker än knappa in lite siffror och annat som hör till bokföringen. Typ resa och bada en jäkla massa.

Accounting

Kommentera

