Mad dogs

Tv-serier kommer och går, men det är inte många som är unika eller som är tillräckligt bra idag. De flesta serierna liknar redan gjorda serier och det är bara tråkigt att det ser ut som så. Jag fann en ny serie som heter Mad dogs, vilken jag rekommenderar starkt till alla som gillar thriller. Det har bara gått en säsong och jag är inne på femte avsnittet. Den är riktigt spännande med bra karaktärer.

S

Nu börjar vårsuget komma och med det vill jag ha nya kläder. Jag handlar sällan kläder, men inför varje ny säsong känns det bättre med nya kläder. Jag tittar på de gamla kläderna som om de vore mina fiender, som jag vill bränna upp på en bål. Okej, så långt ska jag inte gå även om det är svårt att ta på sig ångestfyllda kläder. Ska rassla ihop kronorna och se vad för nya kläder man kan handla hem. Skjortor, några snygga t-shirts och jeans står uppskrivna på listan. Jag föredrar färgglada kläder inför vår och sommar, även om svart är en färg jag passar bra i. Och skjortor med somriga mönster är jäkligt snyggt. Jag måste bara ha ett par såna i år. De går att ha till alla tillfällen, speciella eller dagliga. Tröjor ska vara tidlösa och de ska passa till det mesta, så de föredrar jag helfärgade. Jag ser bara en massa snygga kläder sväva runt i huvudet. Det är dags att förverkliga tankarna med andra ord innan jag går bananas.

Kommentera

