Run like CR7

I’m back on track. Jag känner mig mer energifull efter att ha kommit igång med träningen igen. Det har blivit både träning hemma och på gymmet. Målet är att bli starkare än jag någonsin varit men även mer uthållig än tidigare. Sedan siktar jag på ett nytt hinderbanerace i sommar eller höst. Då hinner jag träna intensivt en längre tid och samtidigt slipper jag springa racet i kalla Maj.

Jag har alltid varit anti de flesta sportdrycker eftersom att de innehåller så mycket skit och de fungerar knappt som de utlovar. Men Christiano Ronaldo (den bäste fotbollsspelaren) har tillsammans med Herbalife gjort en ny energidryck som innehåller bra och naturliga saker. Inget skit men goda ting från naturen har de använt i drycken. Det ska jag ta och testa och de finns att beställa på internet. Jag har inte sett de i fysiska butiker än. Bara att Christiano Ronaldo står med på drycken får mig såld. Jag blir nog lika snabb och stark som honom efter en burk. Verklighetens Pop Eye, arrrrghhhhh.

cr7

Om ni behöver motivation till att träna eller bara att utvecklas som människa, spana in Mateusz M’s videos på Youtube. De är så bra och de får igång mig direkt. Det är svårt att inte ryckas med när man ser hans välgjorda videos.

Kommentera

