Alpro kvarg

Glad påsk på er människor o djur! Det har blivit väldigt lite karra i påsk för min del. Och det är bara bra. Men jag testade Alpros nya grej, vegansk kvarg.

image

Jag åt den med svartvinbärssylt till och den var helt okej. 3 av 5 stjärnor fick den. Den var lite sur för min smak, men annars var smaken och konsistensen bra. Det blir bra som mellanmål om man är ute på vift och vill ha något mindre mål. Nästa att testa är den med passionsfrukt. Jag gillar vanligtvis passionsfrukt mer så vi får se om den tar fler än 3 stjärnor. Den finns som naturell även, men jag vill oftast ha lite smak i när det kommer till liknande produkter.

Kommentera

