Min underbara och vackra sambo

….har fyllt år, men hon har även fyllt mitt hjärta med mycket gott. Utan henne hade jag inte utvecklats till den jag är idag. Och jag älskar henne för det. Hon får en att vilja bli en bättre människa och alla har inte den viljan. De tror att de har det, men ändå gör de inget för att bli den där bättre versionen av sig själv. Grattis mitt hjärta och tack för att du är den du är!

image

I helgen ska vi mysa och leka en massa då Anna är ledig. Jag är så förbannat stolt över henne som hade mod att starta eget och göra det hon brinner för. Jag och de flesta andra lever i ekorrhjulet utan att försöka göra det man verkligen älskar. Jag försöker numera inse vad jag vill jobba med. Jag trodde man skulle bara ha ett jobb för pengarnas skull, men ack så fel jag hade. Det gör inte mig lycklig. Jag ska hitta det jag mår bäst av. Jag säger inte att jag mår dåligt nu, utan jag älskar det jag gör men det är ändå inte Det jag vill göra resten av mitt liv. Det är ändå en tredjedel av livet som går ut på att jobba. Bäst man hittar det där drömjobbet någon dag.

Kommentera

